f The Site Of Love
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Come from my mind , Born from my heart .
From the first , aku tak berapa setuju dengan statement "perempuan akan cuba senyum , walaupun dia tengah sedih" Yalahh , sebab benda tu tak pernah jadi dekat diri aku sendiri . Bila aku online facebook , semak news feed dengan statements tuh . Bila aku online twitter , semak timeline dengan statements yang sama . Tension! Tolong lah , stop it ! Tapi , everything change after aku dapat tau yang cuma aku saja yang bagi harapan . Dia tak bagi pun . Sedih kan ? Before that , ni bukan kisah cinta okay ? Ni tentang friendship . Yeah , last year memang aku okay dengan dia . Happy sangat :) Ingat lagi first time outing dengan dia , jalan satu shopping kompleks semata mata nak carikan domo untuk dia . Naik turun lif lagi :P Ingat lagi masa aku merajuk , sebab dia rapat dengan orang lain , esok pagi tu ada nota kecik atas meja bertulis "Aku tau hang jealous , aku minta maaf . Janji tak buat lagi" Aku happy sangat masa tuh . Paling aku ingat sampat mati -> petang tu kelas kami stayback untuk latihan kouir hari merdeka . So takpaa , berlatih kejap then rest . Kawan aku keluar pegi Koperasi nak beli Maggie . After kawan aku tu balik pada Koperasi tuh , kawan aku just beli 4 Maggies , and suruh share each other . Its okay . Aku pun bangun pegi dekat dia , tujuan dia nak share Maggies tuh , tengok tengok dia nak share dengan orang lain :') Bayangkan lah betapa hancurnya hati aku . Aku terus call boyfriend aku then mengadu sebabnya dia ni rapat dengan boyfriend aku . Boyfriend aku lain tadak suruh aku relaks sabar relaks sabar ja =.= Erkhh pang satgi ha . Masa tu kan aku form one , budak bodoh lagi . Aku ambik pisau toreh tangan . Aku toreh nama kawan baik aku tuh :') See ? Betapa aku sayang kat dia . Tapi yalah , tindakan tu tindakan bodoh . Yes i knew it ! Takpalah , tu cerita lama . Cerita tahun ni , parents dia tukar kereta , dia bukannya nak mai story dengan aku pun . Eh , orang lain pulak yang tanya aku tau dak lagi dia tukar kereta baru -.- Yang paling latest , dia tukar fone . Yang ni , baru harini aku dapat tau . See ? Betapa tak pentingnya aku dengan dia :'( Aku sayang hang , kawan . Jaga diri hang elok elok . Bye ! -.-'

Labels:

"Come from my mind , Born from my heart ." was Posted On: Thursday 26 July 2012 @03:51 | 0 lovely comments

« Older posts

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ