f The Site Of Love
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Happy 46th Birthday Baba ♥
Hi Assalamualaikum guys . So , hero dalam gambar kat atas ni is my beloved dad :) Haaa , me love him so much . Takboleh nak dibandingkan okay . Hehe , so lets me intro about my dad to you guys ha . Name given Azhari bin Abdul Aziz . Was born on 13 Mac 1966 . Hospital Kulim tempat tumpahnya darah beliau . Anak ketiga daripas 6 adik beradik . Okayy , my dad sangat garang :/ dont know how to describe . Tpi mmg seriously garang gila . Hoooo :O aku anak dia sendiri pon kecot perot . Tambah you guys yang takpernah kenai who is the real him kan ? Aku mengaku dia sayang aku xD hehe . Ada ka bapa taksayangkan anak dia ? Haahh ? Yeahh , aku kekurang kasih sayang daripada dia #seriously Ye lahh , dia pagi pagi lagi dah keluar pi kerja , malam baru balek . Then dia letih , dia tido . And the same thing berulang everyday . Hari cuti jala tempat kami bersama being a good family :') Weheee , aku selalu jugak kena marah dengan dia . SELALU okayy . Rotan ? Pernah kena , tapi tak lah selalu . Alahh , biasa la anak anak buat hal . Ehehe . Aku takboleh bayang , kalau one day aku kena hidup sendri without him :'/ Hmmm , Ya Allah , Kau ambil lah nyawa ku sebelum kau mengambil nyawa ibu bapaku :'( Subhanallah . Takott sangat sangat >< Inshallah aku yang akan pi tinggalkan depa duulu (': Babaa aku seorang yang aktif sukan . Hoki , takraw , badminton , bola sepak and so on . Dia jugak minat memancing . So kalau ada cuti panjang ja , mesti dia langkawi pi memancing . Pi lama pulak tuh . Rinduuuu . Haiihhh , kalau baba tadak , sapa nak jaga aku ? sapa nak marah aku ? sapa nak nasihat aku ? sapa nak awasi aku ? sapa nak sayang aku ? sapa nak tegor aku ? Hmm mungkin ramai yang boleh jadi macam baba , tapi tak sama dan takk akan sama :( Babaaa , syasya sayang baba . Syasya mintak maaf atas segala kesilapan syasya kat baba okay ? I love you baba i love you i love you i love you baba.Hmm , you're the one and only Baba for me :) No body can replace your place . I miss you baba . So ,
HAPPY 
46TH
BIRTHDAY
BABA :)
"Happy 46th Birthday Baba ♥" was Posted On: Monday 12 March 2012 @08:25 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ