f The Site Of Love
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 The moment you come...♥
Bismillahirahmanirahim

Hai ! Assalamualaikum readers :) Aku rasa ramai dah yang tau pasal benda ni kan ? Aku rasa sajalah . Aku tak sure pon . Nanan has gone . Faham dak apa ? Hahaa , Mohd Afnan Bin Mohd Zaini dah tiada . Haih ! Bukan mati lah , eh hmm ya la jugak . Nak kata mati pon boleh , tapi mati dalam hidup aku lah . Yes , mahligai cinta yang kami bina bersama tak kukuh . Hm :( Kontraktor tu bohong ! Dia guna simen murah masa buat , sebab tu runtuh cepat . Hahaa , tak lawak ka ? Alaa gelak la sikit . Sikit je . Pleaseeeeee ! Okay takmau gelak sudah . Huhh ! Eh jom sambung balik what happened . Its being a month three weeks kan aku tak sentuh gadget ? Hm so dalam masa tu lah hati Afnan ni beralih arah . Baru aku tahu kenapa dia change selama ni . Dia berubah sebab aku berubah . Okay salah aku . Tapi aku takcakap pun aku salah kan Afnan kan ? Haaa , aku ni baik okay ! Hihi perasan pulak :P Alahh bukannya selalu pun kan . So , berbalik pada tadi . Afnan aku dapat phone aku balik , dia okay ja . Perangai tak berubah langsung . Text , call cakap rindu apa benda semua . Okay takpa lah . Aku faham feeling dia on that time . Tapi after dia tau aku dah berubah selama aku takpakai gadget , terus dia malas nak layan aku . Seriously masa dia bagitau kenapa dia berubah , air mata ni laju je turun tanpa dijemput hadir . Hadoii penat kau tau asyik nangis siang malam . 

Dalam kepala hotak aku ni masih terbayang masa mula mula aku kenai dia dulu . Hahaha sumpah rindu :') Tapi orang dah taknak dekat kita , kita harus lepaskan dia no matter what . Bila aku pi esso yang berhadapan dengan sekolah aku ja , serious mata aku berair and dalam hati "aku rindu dia . this is the place where i get my first magnum from him . subhanallah . aku rindu dia" rindu everything about him . Ish kalau lalu kat mana mana ja nampak orang lelaki naik moto pon aku dah rindu dia even yang atas moto tu bukan dia and tadak persamaan langsung dengan dia -.- Tapi Afnan kan naik moto . Hm :( Rindunya saat bersama dia . Aku rindu nak perbetulkan broken english dia . Haihh awatlah dia mai then dia blah macam tu ja from hidup aku ? Takpayah wujud kan senang . Habih cerita . First first baca mesej dia mintak break tu kan , aku tak kata apa . Dah lah tengah dok makan nasik , masuk mesej tekan read , tengok2 dia mintak break . Haa sudahh . Tersedak dan dan . Tapi aku tak menangis . Aku reply okay . Malam tu lepas mandi , bukak almari nak cari baju , bear yang dia bagi kat aku jatuh . Aku cepat cepat pakai baju , bubuh bedak 10 kampit then terus ambik bear tu then peluk kuat kuat . Apa lagi air banjir sempadan siam masuk tanpa passport lah weh . 

Harini tiga hari aku dah tak jadi special dia . Wohoo , Alhamdulillah aku takdak buat kerja gila lagi setakat ni . Kemarin masa kemas beg untuk sekolah esok , tengah cari buku Pendidikan Islam , tiba tiba ada dua keping kertas terselit tengah tengah buku Pendidikan Islam . Aku bukak kertas tu , dua minit lepas usha lukisan kat gambar tu terus aku menangis . Hahaa , actually kat kertas tu ada lukisan orang lidi . Lelaki melutut sambil pegang hati bagi dekat seorang perempuan . Aku lah yang lukis . Macam lah aku lukis . Haha , gila ! Jujur cakap , 10 minit lepas aku break dengan dia , aku delete semua mesej dia . Aku dah malas nak tengok nama dia kat phone aku . Maaf Afnan , Scha dah mula ada perasaan yang tak sepatutnya kat Afnan . Harap Afnan faham okay ? Scha minta maaf . Tapi itu semua normal bagi Scha . Benda dah selalu berlaku . Sorry okay ? Scha tak berniat pun . Tapi perasaan tu datang sendiri . Maafkan Scha .

Ingat lagi masa first date aku dengan dia dekat TamanRimba . Hahaa lawakk . Tapi semua dah berlalu . Masa nak pi taman rimba , cehh dengan lajunya aku kayuh fixie , bila sampai dekat railway , papp terus berhenti . Why ? Cause i saw him ! Aku takkan pi jumpa dia dengan fixie buruk aku nih . So aku patah balik pi rumah , aku simpan fixie , then aku aku jalan pi taman rimba . Gila dak ? --' Whatever lah . Sampai ja dekat TamanRimba , aku nampak Syamek . Then baru nampak dia . Masa tu Allah saja yang tau apa yang aku rasa . Hati ni berbunga tahik ayam kau tahu ! Tapi sekarang kenangan saja , kalau pi ride area situ ja mesti teringat our first date . Afnan , Scha tak bermaksud nak mengungkit kisah silam , tapi harap Afnan dapat rasa jugak apa yang hati Scha rasa sekarang . Everybody know , bukan mudah kita nak lepaskan , lupakan orang yang kita sayang sangat . Bagi Scha , Scha sayang Afnan . Sbb tu Scha masih belum boleh lupakan Afnan . Tapi pada Afnan , Scha ni hanya barang lama yang dibuang dia tempat longgokan sampah kan ? I knew it , Afnan.

Actually , now aku tengah menangis . And , tengah hug teddy bear tu . Hmm rindunya dekat dia . Bohong lah kalau aku dah jumpa pengganti dia . Nasi dah jadi bubur , hubungan aku dengan tak mungkin akan bersatu lagi dah . Confirm ! Aku dah takmau kat dia . Scha minta maaf Afnan ! Hahh ! Lupa nak story , petang kemarin , aku pi la kedai runcit dekat area rumah aku dengan mama aku . Masa dalam kereta , tengah on the way nak ke kedai tu , dalam hati ni dah bersedihh . Teringin masa lampau . Kedai runcit tu aku pernah pi dengan dia . Okay sedih sangat . Sampai dekat kedai tu , jejak ka kaki kat situ . OhMyAllah ! Guess what ?! Yes , that's true ! Afnan ada dekat counter kedai tuh . Ya Allah , dalam hati masa tu nak ja lari pi peluk dia .Tapi what can I do ? Dia bukan milik aku lagi kan . Aku tengok dia , dia tengok aku . Dia macam nak senyum tak senyum , aku jeling ja ! Sumpah aku meluat ! Benci dalam hati ni bila teringin apa dia kata kat aku sebelum kami break . Dia hina aku ! Allahuakhbar ! Apa boleh buat , orang dah tak sayang kita . Dia buat ja ikot sedap hati dia kan . Serious kemarin dekat kedai aku buat tak kenai langsung dengan dia . Buat macam hang sapa weh ? Aku kenai hang ha ? Hahaa , lebih kurang lah . Biaq lah . Benda lama usah dikenangkan lagi . Apa apa pun , aku nak lupakan dia ! Tapi sekarang dah tadak dah orang nak bertengkar dengan aku pasai Justin Bieber , Izara Aishah . Nak buat macam mana jodoh tak panjang kan ? Teringat time makan KFC dengan dia . Hahaa , macam apa lagi masa tuh . Tambah tambah time dia ngorat budak sekolah aku , aku boleh blah tinggai dia macam tuh ja . Macam bodoh pon ada . Tapi sekarang semuanya kenangan :) Tutup laptop lama , bukak laptop baru . Yeah ! Common Syasya ! You can do it . Banyak lagi serangga lain pada kumbang kat luaq sana nuh kan ? Dont be stupid . Assalamualaikum :)
"The moment you come...♥" was Posted On: Wednesday 23 May 2012 @05:21 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ