f The Site Of Love
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Stuff i want :|
Haii . Assalamualaikum :) Hehehe aku baru balek pada skating dengan member kat The Star Parade :) Hmm best . Tapi aku tak main pon . Aku just tengok and jaga barang . Then mula la rasa boring . Haha nevermind . Aku ada Sam untuk teman :) Weheeee haa sambung balik pasai tadi :D Stuff i want . Hmm tadi aku berjaya dapatkan DVD Justin Bieber Never Say Never . Well im the original Beliebers okay . Bukannya minat Justin Bieber bila dia famous ja , tapi bila dia down kutuk dia okay ? Im not like that . Aku sanggup berhabis duit untuk Justin Bieber , aku dah pernah habis hampir seribu ringgit untuk Justin Bieber ja . Hahaha gila ka ? Yeah mama aku pun cakap macam tuh . Tapi aku tak kisah , JB punya pasal aku macam mana takpa :D Hehehe satu dah stuff aku dapat . Another ? Hmm aku nak beats , braces , Blackberry , new handbang , new shoes . Hm ! Banyaknya ! Semua aku nak ! Ishhh -.- Hahahaha nak kumpul duit atau nak minta kat tokwan ? Aip aip takmau takmua . Fixie pon aku mintak dah kat tokwan . Hm takbaikk . Kesian kat tokwan . Silap hari bulan kena peneranjang free ngan abang aku tak pasai ja . Hooooo ~ Taktau lah weh dapat ka dak . Beats tu mama aku bagi sbb headphone aku dah jahanam -.- Braces pon dia bagi cuma kena tunggu result exam keluar dulu lah . Make sure tadak D or E haa braces dalam mulut dah la . Beg baru pon boleh tapi kena tunggu raya puasa nuh baru dapat . New shoes pon kena tunggu raya puasa . Blackberry ?! Hmmmm nak jugak jugak jugak jugak macam mana pon . Tadi aku try search dalam internet . Ada dak sapa sapa nak juai Blackberry second hand . Ada tu ada , tak mahal pon . RM680 ja tapi hm kat Shah Alam nuh . Jauh bebenor la pulak :( Pastu ramai jugak la yang feedback dengan twitter pasal harga dan blackberry jenis apa sesuai dgn aku . Tapi mama aku bagi ka ? Tu la soalan yang bermain diminda aku setiap masa . Hadoiii nak sangat sangat . Harap harap inshAllah aku dapat la noh . Amin :') Kena berusaha + berdoa kat Allah selalu lah . Kawan aku from youtuber ke facebooker ke twitter bagi cadangan suruh aku guna Windows Phone HTC atau Nokia . Aku minat la yang HTC tu tapi mahal gila :( No budget la . Nokia aku takberapa minat sangat even first handphone aku guna ialah Nokia . Taktau kenapa . Hehehe hm takpalah . Nak pi mandi . Nak keluaq pi makan . Byebye Assalamualaikum :)
"Stuff i want :|" was Posted On: Friday 16 March 2012 @04:48 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ