f The Site Of Love
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Johnny Depp :)
Haii and GoodMorning *i guess so Hm , kalini aku nak share about some movie . Movie lama actually . Aku berminat nak tengok movie ni pon from teacher fariza which is my class teacher . Hari apa tah taksure sama ada ahad or isnin dia masok class and dia start story about this movie . First tu aku tak serious tau dalam kelas , well budak buas mana ada time nak serious serious ni okay -.- Then , after dengar teacher cakap main character dia Johnny Depp , i was like OMG ! OMG ! OMG ! rasa macam nak tau sangat2 apa terjadi kat cerita tuh . Ohh before that , cerita ni tajok What's Eating Gilbert Grape , okay sambung balek . Masa teacher dok cerita tuh , aku serious ja . But mai kat part teacher kata Leonardo diCaprio jadi budak cacat dalam cerita tuh , terus aku gelak and cant be serious anymore . Sebab aku still cuba bayang muka Leonardo diCaprio yang berlakon serious dalam cerita Titanic tiba tiba berlakon jadi budak cacat ? OhGod , aku takboleh lah . Mesti nak tergelak jugak macam mana pun . Then time balek , masa jalan nak keluar pada sekolah aku still dok think about cerita tuh , aku rasa macam takpuas . Macam nak tengok sendiri cerita tuh . Balek rumah pun kepala aku still dok terbayang cerita tuh . Malam rabu , aku ambik keputusan text teacher and bagitau nak pinjam CD cerita tuh . But , no ones reply my text :( Hm esok tuh kat sekolah , aku tengok la lagak teacher kan , kot la dia nampak aku dia nak mai bagi CD tu ka kan , but yeahh dakk :( Dah la hari khamis dah . Takboleh nak pinjam dah la sbb cuti seminggu >< Pastu pagi jumaat tuh aku bangun awal , sembahyang subuh apa semua then aku check phone , ada satu messages . Hm apa lagi excited ohh , aku pun  bukak lah , messages from teacher . Teacher say sorry , and bla bla bla sbb tak bca text aku lah apa semua . Then aku macam NAK JUGAK ! pinjam CD tuh . Aku paksa mama aku pi rumah teacher , ambik CD tuh . Hm naseb baik rumah teacher dekat ja . Seberang jalan ja :) Fuhhhhh *sambil sapu dahi finally dapat jugak aku pinjam CD tuh , sampai2 rumah ja terus aku switch on laptop then pasang CD tuh . Bukan takmau pasang dkt DVD Player , tpi adek aku tidoq kat depan . So takot nanti dia terjaga ka apa ka kan :) Huuu , after dah pasang , aku pun melabuhkan punggung aku , duduk then watch the movie . Johnny Depp handsome dalam cerita ni . Aku tau lani pon dia handsome , but lani dah tua . Movie ni kan movie lama , so dia masih jejaki tampan lagi . Jatuhh hati kot . Leonardo diCaprio yang kata jadi budak catat tuh , ha dia jadi adik Johnny Depp dalam cerita ni . Aku nak story kat hampa pon tak reti . Sbb cerita tuh kita kena tengok sendiri . Kalau orang tolong cerita , stgi jadi macam aku lah . Takpaham apa langsong . So hampa pi la kedai CD hat lama lama ka kan , tanya ada lagi dak CD tajuk What's Eating Gilbert Grape tuhh :) Seriously best gila okay :)
Haa , gambar ni which is beberapa sedutan lah dalam cerita dia . Handsome kan Johnny Depp ? Masa ni Leonardo diCaprio muda lagi . Comel gilaa :O Gmbr ni sebelum filem Titanic lagi (: Huhu Okay tu ja , bye .


Ehh ehhhh ! Nanti duluuu ! Belumm habihh lagi lah . Ada satu lagi movie aku nak cerita . Hehehe (: Okay , balek pada tadi , kan aku kata aku pinjam CD from teacher kan ? Haa , actually dalam CD tuh ada 6 movie tau . Keenam-enam movie ni Johhny Depp yang berlakon . So , after dah tengok cerita What's Eating Gilbert Grape ni , aku macam err NAK TRY TENGOK movie hat lain sama . Cerita 2nd ni pagi tadi baru aku pasang , pkol 3 pagi . Hoo besttttt ! Johnny Depp berganda-ganda handsome okay ! Jatuhh hati jiwa dan raga tak terkata lah weh . OhMyGod :') Hummm cerita 2nd ni pasai a guy yang suka dekat girlfriend orang . Dia berusaha untuk dapatkan jugak perempuan tuh , bestt gila . But , cerita2 ni semua tak conserved . So ada lah part part yang tutt tutt . Hahah tak sesuai ditonton . Tapi aku layann ja :P Haa aku lupa bagitau . Tajuk cerita ni Cry Baby . Tau cry baby tu apa ? No salah . Bukan baby menangis . Cry Baby tu nama Johnny Depp dalam cerita Cry Baby ni . Hikhikkk , so sapa nak pinjam CD tu inform aku . Nanti aku inform teacher aku boleh ka dak nak pinjam k ? But area alor star , kedah sahaja ya ? Hikhikk . Try la search dekat youtube tengok . Mesti ada punyaa . Trust me lah (: Ohhhooooo , kalau tengok mmg gelak gila gila punya lah.Dalam CD tu kan ada 6 cerita , bagi aku cerita Cry Baby dgn What's Eating Gilbert Grape ja yang berjaya tarik minat aku untuk watch the movie . Cerita lain kurenggg , hm nak layan lagi lah malam ni :D Wehehehe xD
Haaa , so gambar kat atas ni ialah sedutan dalam cerita Cry Baby tuh . Hoo , nampak best kan ? Memang best pon . Search la dekat youtube :) Mesti hampa gelak tak ingat dunia punya lah . Believe it or not ? Haha mcm apa lagi . Okayy , sampai sini ja kot nak promote movie lama ni ? Hm so byebye assalamualaikum (:
"Johnny Depp :)" was Posted On: Sunday 11 March 2012 @20:58 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ