f The Site Of Love
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 It comes from my heart ♥
There are many stars , but the moon is you .
There are many castles , but the prince is you .
There are many living things , but the world is you .
There are many island , but the sea is you .
There are many mans , but the hero is you .
You're my love . You're my heart .
To forget me its up to you .
To forget you i dont think so .


Hello :) Assalamualaikum . Aku tau aku jarang mentions nama boyfriend aku even dalam blog , facebook ataupun twitter kan ? Jyeah . Tau kenapa ? Sebab kalau boleh aku takmau orang tau . Biaqlah hubungan kami ni kekal . InshAllah . Aku tak bermaksod nak berahsia . Tapi maybe takperlu tau . Tak semua orang tau pon pasai hubungan aku dengan ehem ehem :) Yang mana tau tau lah bak kata Sam :P So , for this entry aku nak story pasai dia lah . Tak bagitau stgi kata kedekut pulak kan ? Hehe . So nama dia Afnan . Nicknamed maybe ? Err , mungkin . Hehe , nak kenal ka dia sapa ? :O Okay lah . Yaa , mari mari nak setori . Name given Mohd Afnan Zaini . Zaini ? Not so sure :x 16 years old . Vokay's :) 170 cm tall . Weight ? I dont ask about that . Its maybe being a sensetive question kan ? :) So , aku pernah jumpak dia ? Jyeah , pernah . First time jumpak dia time kenduri akikah adek aku , Syazwin . Second time jumpak kat Taman Rimba , our first date :)  Haha , he so tall ! Aku paras akhir cuping telinga dia ONLY ! Pendeknya aku :( Huwwaaaaa , sedihh ! Hehehe :P He's a romantica man :) Dia jenih susah nak marah :P haha , aku buat pi la salah apa pon , even mmg salah , dia tetap cuba untuk bela aku . I love him more than word can say , more than sand at beach , more than water at river and more than hair on your head :p hehe mengarodd ! aaaa , gadoh tu boleh lah . tak selalu sgt , tapi pujuk-merajuk ada la jugak kot . 30 January 2012 hari bersejarah untuk kami :) Alhamdulillah dah hampir dua bulan kami bersama xD moga moga kekal sampai bila bila . Iloveyou until my last breath :*

 Hooo semenjak dua menjak bermenjak menjak ni kan kami SELALU jumpak . Hm maybe disebabkan tu kot aku rasa lain sekarang . Sekarang afnan dah cepat marah :( Even salah tu cuma sikit , dia marah macam apa lagi . Hm serious takot time dia marah . Takjadi nka melawak macam dulu-2 dah >< Hm afnan lani pun dah macam takmau pujuk aku kalau aku merajuk . Okay kantoi la aku suka merajuk :P I dont know why , but kadang2 aku terfikir about BREAK . OhGod ! Aku tau benda tu bodoh . Sokay , but kadang2 we're talking about married . About kids , hm but boleh jadi kenyataan ka ? I hope its will be true one day . Kalau boleh aku takmau break , takmau couple dgn orang lain and start a new love . No ! I DONT WANT ! Aku nak cuba jadi macam abang aku , in love dengan first lover dia since dia form 2 until now dia dah form 5 . Tetap dgn first lover dia . Aku ? First lover ? Hm tahan la tiga tahun then putus . Sabtu 3Mac , Ahad 4Mac , Isnin 5Mac aku dgn afnan jumpa tak berhenti >< Harini esok lusa jumpa . Hm . Mesti dia rasa cemus kan ? Esok tengok muka aku , harini tengok muka . Gila tak meluat . Tapi aku sayang dia gila gila punya sayang .

Entahlah apa nak jadi . Harap boleh berkekalan hingga akhir hayat kami berdua :') Oh before i forgot , cinta kali ni bukan cinta muka buku :D i'm proud with it . Hahaha , alhamdulillah . My love kalini bantuan seseorang . Hehehe . Paktua , thankyou so much :) No need to know who is paktua lah . Hee :* Kami dah ada gambar together . But its candid :( So gambar tu TAK SWEET LANGSONG -.- Hahahaha lawak la pulak bila tengok balik gambar tuh . Haihh nevermind , janji ada . My beloved babyBro yang tolong tangkap , gambar tu kat stadium time MSSD tuh . Ada cerita disebalik gambar tuh . Aku tengah bebai dgn dia dalam gmbr tuh actually :D hehehe

Haaaaaa ni ! Aku nak story tentang apa yang berlaku kat stadium masa Kejohanan Sukan Balapan dan Padang Majlis Sukan-Sukan Daerah Kota Setar ( MSSD ) haritu :D okayy aaaa aku kan ambik bahagian dalam dua acara which is lembing & lontar peluru :P so first day tu ( 4MAC ) seriously aku takberapa nak layan afnan . yaa kami jumpa , make date and bla bla bla . But aku lebih manja dengan abang akmal aku berbanding boyfriend aku sendiri . i dont know why , kalau nak diikotkan aku aku kenai afnan dulu baru aku kenai akmal zulkarnain . tapi maybe sebab akmal ni abang angkat aku kot , so aku lebih selesa dgn dia . but yeah who knows , abang akmal jaga aku dengan baik sekali xD im serious :) time dekat stadium even ada orang just guna mulut kacau aku -.- abang akmal will protect me . dia akan keluarkan words yang agak kasaq to those yang kacau aku . OhMy , thankyou abang :') Eh terkeluar tajuk dah :P Haa lepas tuh kan hari kedua ( 5MAC ) kami jumpa lagi kat stadium , then after pi makan kfc dgn abang akmal kami semua masok balek dalam stadium . kami duduk dekat area sekolah abang akmal , then afnan buat qeja jebon -.- dia dok usha another girl . damn it ! meluattttttttnya . dah la pompuan tu budak sekolah aku . huhh ! yes i know it , aku mengaku budak pompuan tu segak banyak pada aku . takboleh nak dinafikan -.- but can you PLEASE take a good care of my heart ? erkhhhh then aku merajuk . merajuk betul2 okay , bukan main2 nah . aku lari blah tinggai dia macam tuh ja . Aku pi dekat bahiyah punya port . Hehehe mula2 memang rasa lawakk , but bila nampak ja pompuan yang afnan mengorat tuh , seriously nak menangis . Then phone asyik vibrate . There's a lot of messages from afnan . Then abang akmal call , he ask me to forgive afnan . Hello ! NO WAY ! tak semudah tu okay -.- Hm tapi entah macam mana aku boleh terlupa yang aku tengah marah dia -.- Hm takpalah merajuk lama-lama tak comey okay :P Hikhikkk . One more thing , Afnan bagi aku Magnum and TeddyBear :) Hehehehe me so suka that bear . cutee okayy ! Hehehe , and aku akan dapat minyak wangi justin bieber tak lama lagi xD oh yeah ! i love that fucking much :D thankyou afnan thankyou :* Hm so sampai kat sini jala kot . Maaf kalau ada typo , malas nak baca balek :P soo bye bye and assalamualaikum :)

We're happy being together .
I love you until my last breath , forever and ever .
Thankyou cause you love just the way i am .
Im glad i have you my dear .
Thankyou for everything .
Love you , Syasya .
"It comes from my heart ♥" was Posted On: Saturday 10 March 2012 @17:40 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ