f The Site Of Love
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Sekolahku Hebat astro CERIA :) !
Haii . Assalamualaikum :) Hampa pernah tengok sekolahku hebat dak selama ni ? Hoooo :o Hari Isnin . Bersamaan13 Ferbruary 2012 astro ceria mai sekolah kami buat rakaman Sekolahku Hebat . Boleh like page ni kalau nak tau bila rakaman tu akan ditayangkan di astro ceria nah ? klik sini ---> Astro Ceria . So , err malam Isnin tuh (ahad) aku tidoq awal sebab excited esok astro ceria nak mai shooting la kan . Tup tup esok pagi bangun pukul 5.45 -.- Lambat okay . Seriously lambat . I repeat again , LAMBAT :( Erghh , then mandi mandi , siap beg , siap diri semua galas beg then tunggu my baba kat luaq . Well , u guys know my dad kan . Lenggang kangkung . Jyeah , he's a teacher . Sekolah dia masok pkol 7.45 pagi . Mmg lah dia lenggang , but me ?! 7.20pagi okay . Masuk dalam kereta , baba drive agak laju lah , stop sbb traffic jam lah pulak . Its about 7.30 macam tuh aku sampai sekolah . Kena tahan dengan pengawas kat anjung :( Huwaaaa ! Mcm nak nanges time tuh , aku pun redha . Duduk , bukak beg amek surah yaa sin then baca . Pkol 7.35pagi , van astro ceria sampai kat dewan sekolah , seriously aku yang jadi nervous -.-' Apa kena mengena pon taktau lah . Disebabkan astro ceria dah sampai , ke-FOKUS-kan aku kat surah yaa sin dah hilang . Kepala aku dah pusing tengok van krew astro ceria and tak boleh nak berpaling dah :P haha . Tengah syok aku dok USHA depa , tiba tiba aku nampak la satu brother ni . Familiar gila . Hooo masa dok tengok dia tuh , aku tak dapat grab lagi sapa . After that aku usha cara dia jalan . Jyeah ! Tau dah jawapan dia sapa :) AZRUL RAJALAWAK :) Nampakk ja muka azrul , lagi bertambah la nervous aku tuh . PK HEM mai kat anjung and suruh kami semua yg ada dianjung masuk kelas dgn cepat . Okay , nampak sgt kalot -.-  Perakk ? Errkk maybe . Masok ja kelas . Letak beg , tak dan nak letak bontot kat kerusi , ada pengumuman suruh beratur and move to dewan sbb astro ceria dah sampai . Hooo pulunnyerrrr ! Meluat gila -..- Dah masok dalam dewan , nampak la azrul dok pi mai pi mai merata . And beberapa orang krew astro ceria lah . Then , dalam setengah jam berlalu , azrul start his mengacara time :P Perangai dia macam biasa . Macam dalam tv lah . Kelolo macam tuh . Jenih ajok cara life someone tuh :) But yeah , happy ! Sangat2 best :) Cuma ada la kan cikgu yang terberapa suka dengan cara kelas aku (2k3) punya perangai . Derr , over gila . Menyampahnya . Aku ada la snap gambar dengan dia :) Hehehe , terasa sayang la pulak kat dia >< Errr , tarik balek ! Hahaha , i got his autograph . Oh lupa , just dia ja artis yang datang for this sekolahku hebat's shooting . khabar angin about neelofa , lisa surihani , JB semua tuh mengarod ja . Takdak pun . Hooo frust >< Hahaha tadak ah . Kidding . Nak tengok gambar ha ? Err , malas nak upload satu satu . Tak larat gila >< Senang cerita , hampa pi log in account hampa , after that hampa click link ni ---> Shooting Bahiyah's . Okay ? Gambar through camera sendiri ada , but not my camera , Ainul punya . Dia bubuh gambar tak habeh lagi >< Nanti aku bubuh lain nah ? Hm gtg , ngantok dah ni . Bye Assalaamualaikum Take care :)
"Sekolahku Hebat astro CERIA :) !" was Posted On: Thursday 16 February 2012 @09:43 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ